هشتمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد که روز پنجشنبه 12 مهر از ساعت 9 و با یکساعت تمدید دریزد تا ساعت 18 ادامه داشت، شاهد حضور پرشور مهندسان و متخصصان در این حوزه بودیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان یزد، دکتر نقصان محمدی با اشاره به نحوه برگزاری این انتخابات گفت: این دوره از انتخابات که به صورت الکترونیکی برگزارشد، رای دهندگان با کمال آرامش و دقت و به راحتی منتخبین خودشان را انتخاب کردند وبا برنامه ریزی خوبی که هیات اجرایی در این خصوص انجام داده بود خوشبختانه شاهد هیچگونه مشکلی دربرگزاری این انتخابات  نبودیم .

مدیرکل راه وشهرسازی استان خاطرنشان کرد حضور ومشارکت مهندسان عضو نسبت به  دوره های قبل افزایش نسبی داشته و ما در این دوره از انتخابات ازمجموع 6482 نفر اعضای واجد الشرایط اخذ رای، شاهد حضور 1442 نفراز مهندسان و متخصصین دلسوز در این انتخابات بوده ایم که تقربیا گویای 22/5 مشارکت مهندسان در این انتخابات بوده است .

رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات با خرسندی از حضور ومشارکت اعضای این سازمان دراین دوره از انتخابات ابراز امیدواری کرد اعضای منتخب، با برنامه ریزی و مدیریت مناسب می توانند در جهت بهبود ساخت و سازها، افزایش کیفیت ساختمانها و توجه به تهیه طرح ها ،نقش سازنده و موثری داشته باشند .

محمدرضا نقصان محمدی ضمن تشکر ازاعضای هیات های نظارت واجرایی انتخابات و همچنین برخی کارکنان این اداره کل که دربرگزاری این دوره از انتخابات همکاری داشته اند گفت: مهندسان محترم می توانند جهت مشاهد نتایج آراء به سایت اداره کل راه و شهرسازی استان یزد به آدرس www.Yazd.mrud.ir و شبکه های اجتماعی به آدرس @rudnews  و سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد مراجعه نمایند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا